ساندویچ پانل قم

ساندویچ پانل قم

ساندویچ پانل قم

ساندویچ پانل قم

ساندویچ پانل قم

مرجع تخصصی ساندویچ پانل ایران (مجتمع صنعتی ماموت) در این زمینه نامی آشناست. طراحی منحصر به فرد، تولید با کیفیت، ضمانت در فروش ، مقرون به صرفه بودن برای خرید و همچنین اجرای متفاوت و بدون نقص موجب شده است تا صاحبان صنایع خاص و علاقمندان به این صنعت از کنار این نام به راحتی عبور نکنند.
تک تک کارکنان ماموت و مدیران این گروه همواره با هدف ارتقای سطح کیفی محصولات و ارائه خدمات بهتر در راستای فروش مناسب، سهم عمده ای در بازار ساندویچ پانل ایران دارند و با این امید فعالیت خود را ادامه می دهند که روزی بتوانند تک تک نیازمندی های مشتریان را قابل اجرا نمایند و سازه هایی بی نقص برای اصناف مختلف ارائه دهند.
فکس جهت ارسال درخواست : 3028 379 0283
تلفن فروش: 5016 275 0935
تیم نصاب: 7865 382 0912
کارشناس فنی : 02832222717

بایگانی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

صدور پیش فاکتور ساندویچ پانل

بعداز تماس مشتری با شرکت به کارشناسان فروش ما ارتباط داده میشوند که بعداز گرفتن مشخصات فنی ارایه داده شده توسط مشتری  کارشناسان فروش پیش فاکتور  قیمت ساندویچ پانل را به مشتری ارایه میدهند .

مراحل خرید ساندویچ پانل

بعداز پرداخت پیش پرداخت توسط خریدار به شماره حساب شرکت واعلام حواله یارسید بانکی  ودادن ابعاد مورد نیاز پروژه (مشاوره با کارشناسان نصاب ) قرارداد تنطیم وبرای خریدار محترم فرستاده میشود  وبعداز تایید قرارداد توسط مشتری مراحل تولید ساندویچ پانل شروع میشود .

زمان تولید ساندویچ پانل  بای تولید ساندویچ پانل سقفی ودیواری وانواع فلاشینگ وآبرو به طور تقریبی 10 روز کاری درنظر گرفته شده است  وبعداز تولید  وتسویه حساب نهایی توسط خریدار محصول تولید شده برای بسته بندی فرستاده میشود.

فرایند بسته بندی

نوع دسته بندی ساندویچ پانلهای این شرکت به گونهای است که درهنگام بار گیری وتخلیه کمترین آسیب متوجه محصول  میباشد .همین بسته بندی علاوه بر تضمین سلامت محصول حین بارگیری وحمل ,سرعت جا به جای ساندویچ پانل را در محل اجرا افزایش میدهد .

فرایند بارگیری  و تحویل ساندویچ پانل

این شرکت دارای اداره تحویل میباشد که بعداز مرحله بسته بندی به این بخش ارجاع داده میشود که محصول بارگیری و در محل پروژه تحویل داده شود . وخریدار محترم بدون هیچ نگرانی وزحمتی محصول خودرا با همکاری وکمک کارشناسان فروش ونصاب  در محل اجرا تحویل میگیرد .

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۷
mammutt 5016


ساختمان پیش ساخته 

ساختمان پیش ساخته واندیشه ساخت اجزای ساختمانی و خانه‌های پیش‌ساخته در آغاز قرن 18 میلادی در اروپا بوجودآمد ولی تا پیش از قرن نوزدهم میلادی نتوانست واقعیت پیدا کند. پس‌ از رکود ده ساله جنگ‌ جهانی‌ دوم دوران شکوفاییصنعتی کشورهای اروپایی و امریکای شمالی آغاز گردید. انگیزه سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و روی آوردن به اجزای ساختمانی پیش ساخته و خانه‌های پیش‌ساخته از نیاز به مسکن سریع سرچشمه گرفت. امروزه بیش از 60 درصد ساختمان‌های کشورهای پیش‌رفته به‌گونه صنعتی تولید شده و در بیش‌ از 90 درصدساختمان‌های‌ مسکونی‌ و تجاری آنها‌ از اجزای ساختمانی پیش‌ساخته و سیستم‌های خشک استفاده‌ می‌شود. به گواهی آمارصنعت ساختمان از دید سرمایه و تعداد نیروی انسانی شاغل در آن بزرگترین صنعت در کشورما می باشد و فرآورده های نوین صنعت ساختمان می تواند بسیاری از مشکلات این صنعت را کاهش دهند اما در حال حاضر تنها حدود 3 درصد ازساخت و سازها بصورت صنعتی انجام می گردند.

موارد کاربرد خانه پیش ساخته

دفتر کار   کارگاه ها نماز خانه ها,سالن اجتماعات , مدارس  , اتاقک های نگهبانی, اتاق قدرت و موتور خانه ,  انبار  ,  نمایشگاه, کمپ های اضطراریزلزله و سیل, سرویس های بهداشتی , ساختمان های موقت,  آزمایشگاه 

انواع ساختمان پیش ساخته

  • ساختمان پیش ساخته مسکونی

  • ساختمان پیش ساخته ویلایی

  • ساختمان پیش ساخته اموزشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۰
mammutt 5016

اتاق حمل نوشابه نصب بر (HN 547-H) ISUZU 6 ton

طول 4840 میلیمتر

عرض 2360 میلیمتر

ابعاد داخلی

طول 4800 میلیمتر

عرض 2270 میلیمتر

ارتفاع مفید داخل 2160 میلیمتر

حجم 23 مترمکعب

ساختار شاسی

شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm)

تجهیزات سفارشی اتاقهای حمل نوشابه

* گلگیر : 2 یا 4 عدد ربع دایره

* جعبه ابزار بزرگ به ابعاد : 480*450*1000 میلیمتر

* جعبه ابزار کوچک به ابعاد : 450*450*510 میلیمتر / 450*350*410 میلیمتر .

* پروفیلهای آلومینیومی بیرون رنگی

* دیواره جلو ، سقف و عقب فلزی با ورق 1.5 میلیمتر از جنس ST.37-2

* سپر عقب

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۶
mammutt 5016

پلی کربنات چیست؟

پلی کربنات سخت ترین ماده شفافی است که به عنوان گزینه‌ای مناسب بجای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع رنگ این ورق، قابلیت سایه پذیری و عبور نور آن را به میزان ۳۵ تا ۸۲ درصد امکان‌پذیر می‌نماید که از نظر طراحی و هماهنگی با رنگ سایر مصالح از گستردگی خاص برخوردار می‌باشد. ورق پلی کربنات مسطح، ظاهر مشابه شیشه به ابعاد ۰۵/۳*۰۵/۲ متر تولید می‌گردد.  این ورق در ضخامت‌های ۱۰،۱۲،۲،۳،۴،۶،۸ میلی‌متر تولید می‌شود وعلاوه بر بیرنگ (رنگ شیشه‌ای) دارای تمام رنگ‌های اصلی (برنز، آبی، شیری، زرد، قرمز، سبز) می‌باشد. 

 مزیت های پلی کربنات

از جمله مزیتهای پوشش پلی کربنات به جای شیشه هزینه کمتر ونیز وزن سبک تر آن می‌باشد. همچنین مقاومت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

خواص شیمیایی

ورقهای پلی کربنات در درجه حرارت اتاق، ودر مقابل اسیدهای الی و معدنی، روغنها و محلول نمکهای خنثی، هیدروکربنهای آلیفاتیک و الکلها مقاوم می‌باشند. مقاومت شیمیایی این ورقها در مقابل بسیاری از مواد پاک کننده درزگیرها و چسب‌های موجود در بازار با توجه به نتایج آزمایشهای متعدد محرز گردیده است.

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۵
mammutt 5016

آبروچیست؟

 آبرو یا گاتر به مفهوم کانال های پیش ساخته آب به همراه ابزار دیگری نظیر فلاشینگ و آبرو گالوانیزه معنی خاص خودش را می یابد مانند آبرو یا گاتر فلاشینگ ، تعریف فلاشینگ در بخش های قبلی آورده شده است،که برای آبندی و زیبایی ساختمان ها و برای پوشش سقفهای شیروانی شکل و پشت بام ها که در انواع مختلف ورقهای روغنی و گالوانیزه با ضخامتهای مختلف دلخواه تولید می شوند فلاشینگ ها در ساندویچ پانل ها خصوصاً ساندویچ پانل های دیواری و ساندویچ پانل های سقفی نیز استفاده می شوند.

آشنایی با اجرای انواع آبرو در شرکت ماموت

برای آشنایی با اجرای انواع آبروو هزینه نصب انواع ابرو با مشاورین ما در ارتباط باشید.

معمولا سقف های شیروانی را به صورت شیبدارمی سازند تا اب از یک مسیر بیرون برود. در انتهایی ترین قسمت این سقف که آب در داخل ان جمع شده و از یک طرف آن خارج می شود از ورق آبرو استفاده میشود. می خواهیم شما را با انواع آبرو در شرکت ماموت آشنا کنیم. این ورق هماننده جوی آب عمل کرده  و آب های سقف را به یک سمت هدایت می کند .جنس این ورق معمولا از گالوانیزه است.

* ورق آبرو

* اجرای انواع آبرو

* انواع ابرو ماموت

* آبرو جعبه ای(چهارگوش)

* آبرو لندنی(دایره فرم)

* آبرو فیتیله ای(آبرو سوندی یا مخفی)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۶
mammutt 5016


لیست قیمت ساندویچ پانل در قم

 بعلت نواسانات قیمت بازار با تماس تلفنی به کارشناسان ما لیست اصلی و قیمت کامل ساندویچ پانل و نصب پنل را دریافت نمایید.

انواع ساندویچ پانل

۱ – ساندویچ پانل پلی اورتان

در ساندویچ پانل پلی اورتان برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده میشود .که در دو نوع تولید میشود . نوع اول ان PIR نامیده میشود .که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانورات تولیدمیشود . نوع دوم  PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول وایزو سیانات تولید میشود . ودر هردو روش برای تسریع در ترکیب حضور کاتالیزور الزامی است . برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز  B141 استفاده میشود .تفاوت این دونوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است .عایق حرارتی وبرودتی ,عایق صوت ,مقاوم در برابر رطوبت ووزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل میباشد.

۲-ساندویچ پانل پلی استایرن

برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می‌گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین‌تری از پلی یورتان قرار می‌گیرد، اما نسبت به آن سبک‌تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

۳- ساندویچ پانل پشم سنگ

عایق این نوع پانل‌ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می‌باشد.

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۱۰
mammutt 5016

مشخصات فنی ساندویچ پانل قم

ساندویچ پنل یا پانل کمپوزیت آلومینیوم و همچنین مصالح کمپوزیتی آلومینیومی  از ترکیبات  سبک ومرکبی تشکیل شده اند که از دو طرف به دولایه ورق محدود شده است ودر میان آن یک لایه عایق قرارداد.(همانند یک ساندویچ پانل همبرگر که نان آن همبرگر را ازدوطرف پوشانده است ) این عایق نرم وانعطاف پذیر  است . عایق ساندویچ پانل ها از موادی مانند پلی اورتان ,پلی استایرین ,پشم سنگ ,پشم شیشه تولید می شوند.

ضخامت و نوع ساندویچ پانل :

در ساندویچ پانل ها انواع ورق از قبیل ورق آلوزینک , ورق گالوانیزه , ورق آلومینیوم قابل استفاده میباشد . ضخامت ورق ساندویچ پانل ها 0.5 میلیمتر و 0.7 میلیمتر پیش رنگ شده با رنگ کوره ای به ضخامت 25 میکرون و در قسمت بیرون 0.7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای بسته به نوع ساندویچ پانل میباشد .

انواع ساندویچ پانل :

ساندویچ پانل دورو ورق , ساندویچ پانل یکرو ورق و یکرو فویل , ساندویچ پانل یکرو ورق یکرو کاغذ , ساندویچ پانل دورو نایلون

انواع فوم مصرفی در ساندویچ پانل :

فوم مورد استفاده در ساندویچ پانل ها فوم پلی اورتان با دانسیته 40 کیلوگرم در مترمکعب میباشد . البته لازم به توضیح است قابلیت ساخت ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن و پشم سنگ هم موجود میباشد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۰۷
mammutt 5016

 

نصب ساندویچ پانل در قم

برای نصب ساندویچ پانل های شرکت ما ابزار پیچیده وتخصصی مورد نیاز نمی باشد. ولی برای اجتناب از خرابی وبه هدر رفتن ساندویچ پانل ها استفاده از افراد مجرب و ذی صلاح توصیه میشود .درادامه به چند نکته عمومی درباره نصب توجه کنید:

۱-اتصال عایق کف به عایق دیوار , عایق کاری کف سردخانه از مراحل حساس عایق کاری میباشد که دران باید نکات بسیاری را باید رعایت کرد .

۲-اتصال پانل سقفی به ساندویچ پانل دیواری ,نظر به اینکه وزن سقف بردیوار اعمال میشود اتصال سقف به دیوار باید به گونه ای باشد که درمحل اتصال ,ساندویچ پانل های سقفی ناقص نبوده و همزمان ورق سقف ودیوار با بیرون درارتباط نباشد.

۳- اتصال دیوارهای عمود برهم ,محل اتصال دیوارهای عمود برهم درگوشه ها از نقاط بسیار مهم به شمار رفته واتصال باید به گونه ای انجام گیرد که بخش فلزی ساندویچ پانل با فضای بیرون ارتباط نداشته باشد .

آموزش نصب ساندویچ پانل

الف: آببندی پانل ها در محل اتصال به هم زیاد تر باشد.

ب: چسبندگی پانل ها به هم در محل درز زیادتر شود.

ج: تبادل حرارتی در محل اتصال بسیار کمتر گردد

قبل از جا زدن “چفت کردن پانل های دیواری” موارد زیر مورد اهمیت است:

برای حصول اطمینان از آب بندی های لازمه در محل چفت شدن پانل ها قبل از چفت کردن پانل ها محل درزپانل ها با اسپری پلی یورتان پر شده و سپس پانل دیگر قبل از پف کردن کامل پلی یورتان جا زده می شوداین کار باعث می شود نشیمنگاه پانل ها بصورت “طولی و عرضی” در محل اتصال به شاسی یا ساختمان توسط ناودانی های مخصوص به ضخامت ۱٫۵ یا ۲ میلیمتر یا بیشتر “بسته به ضخامت و طول پانل مورداستفاده” مورد استفاده قرار میگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۸
mammutt 5016

دستمزد نصب ساندویچ پانل قم

دستمزد نصب ساندویچ پانل

قیمت نصب ساندویچ پانل با توجه به نوع سازه  پروژه و ضخامت ساندویچ پانل تعین میگردد . برای دریافت قیمت نصب انواع ساندویچ پانل سقفی ودیواری با مشاوران ما تماس بگیرید.  مجتمع صنعتی ماموت مجهز ترین پایگاه اطلاعاتی انواع  ساندویچ پانل سقفی وپانل  دیواری و پانل سردخانه ای  با فوم پلی اورتان در ایران با بهره گیری از پرسنل مجرب و متعهد  و کار آزموده با بیش از چند دهه افتخار همکاری با شرکت های بزرگ همچون  پتروشیمی جم ,قرارگاه خاتم و….. و مجتمع صنعتی ماموت که بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده ساندویچ پانل در ایران و خاورمیانه می باشد ، توانسته است در راه خدمت رسانی به صنایع جمهوری اسلامی ایران و توسعه صنایع زیر بنایی کشور و فراهم نمودن پیش زمینه تولیدوفروش و نصب  رضایت مشتریان خود را فراهم آورد.

نمایندگی رسمی و معتبر شرکت صنعتی  ماموت

این شرکت آمادگی خود را جهت انجام پروژه های صنعتی در زمینه های کاری زیر در سرتاسر کشور عزیزمان با بهترین کیفیت و عالی ترین خدمات اعلام می دارد . امید است با لطف الهی گامی در جهت توسعه و پیشرفت کشور برداشته شود .مهم ترین  زمینه های فعالیتی شرکت طنین پوشش نمایندگی ۵۰۱۶ ماموت  به شرح ذیل می باشد.

نصاب ساندویچ پانل سقفی ودیواری وسردخانه ای
نصاب ونصب کننده ساندویچ پنل سقفی ودیواری
نصب باکیفیت انواع ورق وساندویچ پانل
پوشش سقف ودیواره سوله وسازه صنعتی با ساندویچ پانل وانواع ورق رنگی
ساخت ونصب انواع ابرو
  ساخت ونصب انواع فلاشینگ ونما
ساخت انواع سردخانه بالا وزیر صفر
ساخت انواع پیش ساخته پانلی
پارتیشین بندی داخلی انواع سوله وسازه وادارات
مجری پوشش انواع سازه فضایی

ارتباط با ما

  ۷۸۶۵  ۳۸۲  ۰۹۱۲

    ۳۰۲۸  ۳۷۹  ۰۲۸۳

   ۲۷۱۷  ۲۲۲  ۰۲۸۳

     ۱۲۲۶  ۲۲۳   ۰۲۸۳

info@sandwichpanel-company.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۲
mammutt 5016

فروش ساندویچ پانل در قم

ساندویچ پنل یک ساختار سبک و مرکب است که از دو طرف به دولایه محدود شده و در وسط یک لایه عایق قرار دارد که ماده عایق می بایست بسیار نرم و سبک و دارای خواص فیزیکی خاص باشد .

کاربرد های ساندویچ پانل

کاربرد های ساندویچ پانل درساخت  انواع سرد خانه ها و صنایع برودتی دفاتر کارگاهی درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی نمازخانه و محیط آموزشی تعمیرگاه سیار پست نگهبانی ویلا های یک و دو طبقه- واحد های امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله  استفاده میشود.

مزیت ها و خصوصیت  های ساندویچ پانل:

مقاوم بودن  در برابر زلزله بواسطه جذب انرژی همانند دیوار برشی و وزن سبک انبساط و انقباض بسیار پایین حمل و نقل و نصب سریع و آسان, دارای  عایق حرارتی، رطوبتی، صوتی, سهولت در اجرای تاسیسات مناسب برای تمام اقلیم ها، ضد قارچ، کپک و پوسیدگی, قابل شستشو و بهداشتی ، تنوع رنگی متنوع و از جمله مصالحی است که ضمن استحکام و زیبائی در کنار سرعت عمل می تواند از هدر رفتن انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری نماید .

 از جمله ویژگیهای آن می توان به موارد مشروحه ذیل اشاره نمود:

* دارای استحکام و مقاومت ایده ال در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله.

* تنوع طرح و رنگهای گوناگون ، زیبایی پانل را چند برابر نموده است .

*وزن کم و سبکی این محصول عامل بسیار تعیین کننده جهت کاهش هزینه آهن آلات مصرفی در ساخت اسکلت وسازه می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۲:۳۳
mammutt 5016